برگزاری جلسه هم افزایی وهماهنگی پیمانکار و نیروهای خدمات شهری منطقه یک
چهارشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۳۱ ۲۶۰
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
برگزاری جلسه هم افزایی وهماهنگی  پیمانکار و نیروهای خدمات شهری منطقه یک

برگزاری جلسه هم افزایی وهماهنگی پیمانکار و نیروهای خدمات شهری منطقه یک

جلسه خدمات شهری

به گزارش رسیده از واحد خبری روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، امروز 97/10/26جلسه هم افزایی و هماهنگی پیمانکار و نیروهای خدمات شهری در این منطقه تشکیل شد.

در این جلسه ابتدا آقای هادی گوابی مدیرمحترم منطقه ، ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت : هدف از برگزاری این جلسه ، هماهنگی و مشارکت شهروندان ، پیمانکار و نیروهای خدمات شهری در مراقبت وحفاظت از اموال عمومی در سطح منطقه می باشد.

در ادامه آقای مجید خداپرستی معاون خدمات شهری منطقه گفت : یکی از مواردی که نیاز به مشارکت شهروندان ، پیمانکار و نیروهای خدمات شهری دارد مراقبت و نگهداری از مخازن زباله است . که در مواقعی بدلیل سهل انگاری و رعایت نکردن برخی موارد شامل (خم کردن مخزن به یک سمت وفشار بر روی چرخهای آن، تفکیک و تخلیه نکردن درست زباله در مخازن باعث روان شدن شیرابه ها در سطح معبر و محل استقرارمخزن ، باعث ازدیاد حیوانات موذی( موش) می شود.

در پایان هریک از مسئولین نواحی و پیمانکاران مربوطه با ارائه گزارش جامعی از رونداجرایی کارها، برنامه ها واهداف موردی خود را تبین نموده وآمادگی خود جهت همکاری ومشارکت در اجرای این طرح را اعلام داشتند.وجلسه با سخنان وجمع بندی مدیر و با آرزوی توفیقات روز افزون ایشان خاتمه یافت.

منبع:
آدرس کوتاه شده: