اولین جلسه شورای مسئولین در منطقه یک تشکیل شد
شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ۱۷:۰۱ ۴۰۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
اولین جلسه شورای مسئولین در منطقه یک تشکیل شد

اولین جلسه شورای مسئولین در منطقه یک تشکیل شد

جلسه مسئولین منطقه

به گزارش رسیده از واحد خبری روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، امروز مورخ 98/1/24 اولین جلسه شورای مسئولین منطقه در راستای جلسه شورای مدیران ارشد شهرداری ، با محوریت پیگیری مطالبات شهرداری در حوزه های (اجرای احکام ، حقوقی، درآمد، نوسازی ، شهرسازی ، اصناف وخزانه داری،حسابداری ، روابط عمومی و بایگانی املاک) در این منطقه تشکیل شد.

در این جلسه ابتدا آقای مسلم مولایی مدیرمحترم منطقه در خصوص در آمد های پایدار وچشم انداز برنامه های آتی شهرداری در حوزه های کلان شهری جهت تامین منابع در آمدی و مالی فرا منطقه ای که از سوی شهردار محترم جناب دکتر طلا در حال پیگیری می باشد را بیان نمودند.

 و درادامه تبین اهداف واصول کلی تکالیف منطقه در حدود بودجه سال جاری و ارائه راهکارها وتنظیم برنامه های مدون و زمان بندی شده ، برای تکالیف تمامی واحدها واجرای گام به گام اهداف وپایش و رصد آنها از فواصل زمان متناسب بود.

در پایان مسئولین هریک از واحدها نیز با ارائه گزارش جامعی از رونداجرایی کارها، برنامه ها واهداف موردی خود را تبین نموده وآمادگی خود جهت همکاری با سایرواحدها در اجرای برنامه های مدیریت محترم را اعلام داشتند.وجلسه با سخنان وجمع بندی مدیر و با آرزوی توفیقات روز افزون ایشان خاتمه یافت.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
منبع:
آدرس کوتاه شده: