تقدیر و تشکر شهروندان خیابان آیت الله کاشانی از شهرداری منطقه یک اسلامشهر
شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۱۳ ۵۷۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تقدیر  و تشکر شهروندان خیابان آیت الله کاشانی از شهرداری منطقه یک اسلامشهر

تقدیر و تشکر شهروندان خیابان آیت الله کاشانی از شهرداری منطقه یک اسلامشهر

با توجه به تلاش و پیگیری های اعضای محترم شورای اسلامی شهر، مدیر و معاونت خدمات شهری منطقه ، ساکنین خیابان آیت الله کاشانی ، خیابان فجر ، انجمن اولیاء مدرسه 15 خرداد و هیئت امناء مسجد امام حسن(علیه السلام) از خدمات بموقع مجموعه شورا و شهرداری تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

به گزارش واحد خبری روابط عمومی منطقه یک ، در این دیدار صمیمی و دوستان آقای غفاری مدیر منطقه ضمن خیر مقدم به میهمانان ، با بیان این مطلب که شهروندان گرامی سطح منطقه ، فعالیت ها ی عمرانی و خدمات رسانی شهرداری را که با مدیریت آقای دکتر طلا شهردار اسلامشهر و حمایت های بی دریغ شورای اسلامی شهر انجام می شود را نادیده نمی گیرند و به راحتی از کنار این فعالیت ها که به صورت شبانه روزی انجام می شود عبور نمی کنند ، از این عزیزان تقدیر و تشکر می کنیم و باعث دل گرمی و مباهات ماست.

وی از تلاش های نیروهای اجرایی وخدمات شهری در انجام عملیاتهای شبانه روزی قدردانی کرد و گفت: این عملیاتها قطعا در ارتقای فرهنگ عمومی و اهتمام بیشتر مردم به حفظ و پاک سازی محیط زیست مفید خواهد بود. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که حرکت هایی از این دست مقطعی نبوده و می بایست با همکاری مردم و مسئولین به صورت مستمر در اداره و آبادانی شهر تلاش مضاعف داشته باشیم.

گفتنی است شهروندان ساکنین خیابان کاشانی با نصب پلاکارد در ورودی ساختمان اداری شهرداری منطقه یک از غفاری مدیر و پرسنل منطقه یک تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
منبع:
آدرس کوتاه شده: