بازدید میدانی رئیس شورای اسلامی شهر و مدیرشهرداری منطقه یک اسلامشهر از فعالیتهای عمرانی و خدماتی در سطح منطقه یک انجام شد.
یکشنبه, ۰۸ تیر ۱۳۹۹ ۱۴:۰۷ ۶۱۵
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
بازدید میدانی رئیس شورای اسلامی شهر و مدیرشهرداری منطقه یک اسلامشهر از فعالیتهای عمرانی  و خدماتی در سطح منطقه یک انجام شد.

بازدید میدانی رئیس شورای اسلامی شهر و مدیرشهرداری منطقه یک اسلامشهر از فعالیتهای عمرانی و خدماتی در سطح منطقه یک انجام شد.

استاد سالاریان ، یونس غفاری به همراه معاونین خدمات شهری و عمران با هدف تسریع و بهبود کیفیت فعالیتهای عمرانی و خدماتی در حال اجراء و در دست اقدام در سطح منطقه بازدید بعمل آوردند.

به گزارش رسیده از واحد خبری روابط عمومی منطقه یک ؛ در مورخ 7/4/99 استاد سالاریان رئیس شورای اسلامی شهر به همراه یونس غفاری مدیر و معاونین خدمات شهری و عمران منطقه از پروژه ای در حال اجراء و در دست اقدام سطح منطقه بازدید بعمل آوردند.

در حاشیه این بازدید استاد سالاریان خبر از پیشرفت فیزیکی خوب اجرای پروژه پارک بانوان ، جدولگذاری و آسفالت معابر احداث کمربند شمالی (45 متری) و احداث خیابان 24 متری کنار گذر راه آهن و تملک املاک توسط شهرداری در این گذرخبر داد .

وی افزود: احداث کمربند شمالی و خیابان 24 متری از مهمترین پروژهای عمرانی اسلامشهر هستند و باعث کاهش چشمگیر ترافیک در شهر می شود و همچنین احداث پارک بانوان یکی از مهمترین نیاز‌های بانوان محترم شهر اسلامشهر است و مجدانه پیگیر تکمیل و مجهز نمودن آن برای رفاه بیشتر بانوان هستیم.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
منبع:
آدرس کوتاه شده: