جلسه شورای معاونین ومسئولین شهرداری منطقه یک برگزار شد
دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ۱۶:۴۲ ۵۰۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
جلسه شورای معاونین ومسئولین شهرداری منطقه یک برگزار شد

جلسه شورای معاونین ومسئولین شهرداری منطقه یک برگزار شد

جلسه شورای معاونین به ریاست یونس غفاری مدیر منطقه با حضور معاونین و مسئولین مربوطه به منظور بررسی و رفع مسائل و مشکلات حوزه مختلف شهرداری در دفتر مدیریت منطقه برگزار گردید.

به گزارش رسیده از واحد خبری روابط عمومی شهرداری منطقه یک اسلامشهر ، جلسه شورای معاونین و مسئولین در راستای جلسه مدیران ارشد شهرداری با حضور یونس غفاری  مدیر منطقه ، معاونین و مسئولین واحدها با هدف بررسی مشکلات هر یک از حوزه های اداری، خدماتی و اجرایی شهرداری و ارائه راهکار جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات تشکیل شد.

دراین جلسه مدیر منطقه اظهار داشت: داشتن نظم و انضباط اداری و تکریم ارباب رجوع دو عامل تاثیر گذار در موفقیت هر مجموعه ای است، مسئولان و همکاران باید با جدیت تمام برای ترویج و فرهنگ سازی این دو ویژگی در جهت خدمت رسانی به شهروندان تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی همچنین با تاکید بر هماهنگی بیشتر بین واحدها خاطر نشان ساخت: هماهنگی و همکاری بین واحدها باعث تسریع در روند خدمات دهی به مراجعین خواهد شد غفاری در ادامه ضمن تاکید بر پیگیری و تلاش و جدیت در اجرای پروژه‌ها تکمیل و سرعت بخشی به پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اجرا را یکی از مهمترین اولویت های مدیریت شهری برشمرد و گفت: تمامی طرح های عمرانی و خدماتی باید در بازه زمانی تعریف شده و با کیفیت مناسب به اجرا در بیاید تا بتوانیم کارنامه درخشانی را از عملکرد شهرداری به مردم ارائه دهیم.

گفتنی است در این جلسه حاضرین نیز به ارائه‌ی نقطه نظرات خود پرداخته و مشکلات هر حوزه و راهکارهای آن مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
منبع:
آدرس کوتاه شده: