پیام مدیر منطقه یک به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند
چهارشنبه, ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۰۶ ۵۷۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
پیام مدیر منطقه یک به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند

پیام مدیر منطقه یک به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند

به گزارش واحد خبری روابط عمومی منطقه یک – یونس غفاری مدیر شهرداری منطقه یک طی پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد ، کارمندان شهرداری اسلامشهر بویژه کارمندان منطقه یک تبریک گفت ؛ در این پیام آمده است .

هفته اول شهریور ماه، که با نام و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر مزین و به نام هفته دولت نامگذاری شده است را به همه دولت مردان خدوم و مجموعه اداری و اجرائی اسلامشهر تبریک می گویم .

هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت و تلاش در جهت تحکیم آن سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز را به دنبال خواهد داشت و در این راستا چه نیکوست که دولتمردان و خدمتگزاران به مردم غیور ایران زمین برای ادامه دادن راه شهیدان والامقام هم قسم شوند، برای ساختن ایرانی مقتدر، ایرانی استوار ، ایرانی آباد و ایرانی آزاد.

اینجانب ضمن تبریک هفته دولت ، فرصت را غنیمت شمرده روز چهارم شهریور ماه که به پاس تجلیل از زحمات کارمندان عزیز به نام روز کارمند و بسیج کارمندان نام گذاری شده را به تمامی کارکنان پرتلاش در تمامی عرصه های مختلف اداری و اجرایی تبریک عرض نموده و از زحمات صادقانه آنها تشکر و قدر دانی می نمایم و امیدوارم با کمک و همکاری همه کارکنان در بهبود کیفیت کلیه فعالیتها و جلب رضای باری‌تعالی و مردم عزیز موفق‌تر از گذشته حرکت نمائیم.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
منبع:
آدرس کوتاه شده: