دیدار و ملاقات مدیر شهرداری منطقه یک با فرمانده حوزه مقاومت بسیج 279 کمیل اسلامشهر
سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ۱۷:۴۲ ۵۷۱
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
دیدار و ملاقات مدیر شهرداری منطقه یک با فرمانده حوزه مقاومت بسیج 279 کمیل اسلامشهر

دیدار و ملاقات مدیر شهرداری منطقه یک با فرمانده حوزه مقاومت بسیج 279 کمیل اسلامشهر

دیدار آقای یونس غفاری مدیر منطقه با آقای عرفانی فرمانده حوزه با هدف هم اندیشی و تعامل هرچه بیشتر نیروی های بسیج مردمی و شهرداری انجام شد.

به گزارش واحد خبری و رسانه ای منطقه یک ، در این دیدار صمیمی و دوستان آقای غفاری مدیر منطقه ابتداء کسب عنوان فرمانده و حوزه برتر بسیج در سطح سپاه حضرت سید الشهداء استان تهران را به آقای عرفانی فرمانده و بسیجیان دلاور این حوزه تبریک و تهنیت گفتند و از خداوند متعال در ظل توجهات حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج) و پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت توفیق روز افزون مسئلت داشتند.

سپس آقای غفاری ، گوشه ای از فعالیت ها ی شبانه روزی شهرداری در بخش های عمرانی و خدمات شهری با مدیریت آقای دکتر طلا شهردار اسلامشهر و حمایت های بی دریغ شورای اسلامی شهر انجام می شود را بیان نمودند.

وی در ادامه گفت: این عملیاتها قطعا در ارتقای فرهنگ عمومی و اهتمام بیشتر مردم به حفظ و پاک سازی محیط زیست مفید خواهد بود و ابراز امیدواری کرد که حرکت هایی از این دست مقطعی نبوده و می بایست با همکاری مردم و مسئولین به صورت مستمر در اداره و آبادانی شهر تلاش مضاعف داشته باشیم.

آقای عرفانی فرمانده حوزه کمیل هم ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت: الحمدالله عملکرد شهرداری در این چند ساله بسیار خوب و چشم گیر بوده و موجب رضایت همه شهروندان است و ما هم از شهردار ، اعضا ء شورای اسلامی ،مدیران ، مسئولین و نیروهای پر تلاش اجرایی و خدمات شهری شهرداری در انجام عملیاتهای شبانه روزی کمال تشکر و قدردانی را داریم.

وی افزود برگزاری این جلسات با هدف هم اندیشی و تعامل هرچه بیشتر مردم ، مسئولین ، نیروهای نظامی و انتظامی ، شهرداری  و دیگر ارگان ها بوده تا در کمال آسایش و آرامش شهری زیبا و دوست داشتنی داشته باشیم. در پایان آقای عرفانی با اهداء لوح سپاس از آقای غفاری مدیر منطقه و هیئت همران تقدیر و تشکر بعمل آورند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
منبع:
آدرس کوتاه شده: