جلسه هم فکری و هم افزایی کمیته درآمدی در منطقه یک شهرداری اسلامشهر
دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ۱۷۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
جلسه هم فکری و هم افزایی کمیته درآمدی در منطقه یک شهرداری اسلامشهر

جلسه هم فکری و هم افزایی کمیته درآمدی در منطقه یک شهرداری اسلامشهر

با حضور اعضاء کمیته در راستای ارزیابی فعالیت های درآمدی، بررسی راهکارهای تامین منابع پایدار و وصول مطالبات شهرداری و افزایش تعاملات با شهروندان برگزار گردید.

به گزارش واحد خبری روابط عمومی شهرداری  منطقه یک اسلامشهر ، امروز مورخ 99/08/26 ساعت 7/30جلسه کمیته درآمدی با حضور اعضای کمیته درآمدی در راستای تسهیل وصول درآمد ها و مرور قوانین درآمدی و وصول مطالبات شهرداری و افزایش تعاملات با شهروندان در دفتر مدیریت برگزار گردید.

غفاری مدیر منطقه ؛ ضمن پیگیری اقدامات انجام شده در زمینه تحقق درآمدهای پایدار و ناپایدار  منطقه و ارائه گزارشات نموداری و مقایسه ای توسط مسئولین واحدها  تاکید کرد پتانسیل نیروها و ظرفیت های درآمدی این منطقه بالاست و با توجه به آمارهای نموداری و مقایسه ای مشابه با سال قبل ، خوشبختانه افزایش درآمدی نسبتا خوبی را مشاهده می کنیم. ولیکن با توجه به اجرای پروژه های عظیمی همانند مترو ، کمربند شمالی ، احداث خیابان 24 متری و.... باتلاش مضاعف همه مسئولین و نیروهای تحت امر خود، ضمن اجرای دقیق قوانین شهرسازی، محاسبات دقیق در عوارض ،شفاف سازی امورات درآمدی و تکریم ارباب رجوع  پیگیری جدی تری نسبت به وصول مطالبات شهرداری داشته باشند

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
منبع:
آدرس کوتاه شده: