تقدیر از کارکنان مجموعه امور مالی شهرداری منطقه یک
شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ۱۴:۳۸ ۳۱۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تقدیر از کارکنان مجموعه امور مالی شهرداری  منطقه یک

تقدیر از کارکنان مجموعه امور مالی شهرداری منطقه یک

به مناسبت 15 آذر و روز حسابداری ، مدیر شهرداری منطقه یک و عضو شورای اسلامی شهر از زحمات و تلاش های مدیر امور مالی و مسئول حسابداری منطقه یک با اهدای لوح تقدیر و گل قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک اسلامشهر ؛ امروزمورخ 15/9/99 به مناسبت روز حسابداری ،جلسه ای با حضور یونس غفاری مدیر شهرداری منطقه یک و علی اکبر ترابی عضو شورای شهر اسلامشهر از زحمات و تلاش های سید هاشم حسینی معاون اداری مالی و محسن واحدی مسئول حسابداری و خزانه داری منطقه با اهدای لوح تقدیروگل قدردانی شد.

غفاری مدیر منطقه ؛ استقرار سیستمهای حسابداری و کنترل مناسب مسائل مالی را یکی از مسئولیتهای حوزه مدیریت عنوان کرد که به نظارت و کنترل صحیح و مستمر نیاز دارد. و معمولا وظیفه بررسی سیستم ها ، نظارت و کنترل اجرای آنها و ارائه پیشنهادات مالی را مشخصاً بر عهده واحد حسابرسی می گذارند.

ترابی عضو شورای اسلامی شهر ؛  تقویت حرفه حسابداری را تقویت شفافیت و در نهایت موفقیت یک مجموعه برشمرده و گفت : تنها راه جلوگیری از شیوع بحران مالی ، ارائه گزارش مطلوب و شفاف است که می تواند از سوی حسابداران انجام شود .

این نشست و دیدار صمیمانه ، با آرزوی موفقیت روز افزون  برای همه همکاران و اهدای لوح تقدیر و گل به نمایندگی از جمع پرسنل امور مالی به معاون اداری مالی و مسئول حسابداری منطقه ، پایان یافت .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
منبع:
آدرس کوتاه شده: