فرمانده سپاه ناحیه سید الشهدا از مدیر شهرداری منطقه یک تقدیر کرد
شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۴۳ ۲۶۹
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
فرمانده سپاه ناحیه سید الشهدا از مدیر شهرداری منطقه یک تقدیر کرد

فرمانده سپاه ناحیه سید الشهدا از مدیر شهرداری منطقه یک تقدیر کرد

دیدار و تجلیل فرمانده هان حوزه مقاومت بسیج به نیابت از فرمانده سپاه اسلامشهر و کمیته خادمین شهدا ، از یونس غفاری مدیر شهرداری منطقه یک به پاس تلاش های خالصانه در امر ترویج فرهنگ شهادت و جهاد و با هدف هم اندیشی و تعامل هرچه بیشتر نیروی های بسیج مردمی و شهرداری انجام شد.

به گزارش واحد خبری و رسانه ای منطقه یک ، صبح امروز 99/9/22  فرماندهان حوزه های بسیج به نمایندگی ازطرف جناب سرهنگ ایلکا

فرمانده سپاه ناحیه سید الشهدا اسلامشهر و کمیته خادمین شهدا ، دیدار صمیمی و دوستان با مهندس غفاری مدیر شهرداری منطقه یک داشتند.

یونس غفاری مدیر منطقه ضمن خیر مقدم به میهمانان ؛ گوشه ای از فعالیت ها ی شبانه روزی شهرداری در بخش های عمرانی ،خدمات شهری ، مشارکت در بخش های مختلف با سازمان ها و ارگانها را با مدیریت آقای دکتر طلا شهردار اسلامشهر و حمایت های بی دریغ شورای اسلامی شهر انجام می شود را بیان نمودند.

وی در ادامه افزود برگزاری این جلسات سبب زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدا ست و با هدف هم اندیشی و تعامل هرچه بیشتر مردم ، مسئولین ، نیروهای نظامی و انتظامی ، شهرداری  و دیگر ارگان ها می باشد .

و در پایان آقای شاهی فرمانده حوزه مقداد و همراهان به پاس تلاشهای خالصانه در امر ترویج  فرهنگ و جهاد و شهادت با اهداء لوح سپاس از مهندس یونس غفاری مدیر منطقه تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

1024x768 Normal 0 false false false
منبع:
آدرس کوتاه شده: