تقدیر آقای خداپرستی از فعالان حوزه روابط عمومی شهرداری منطقه یک
چهارشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۱۱ ۲۱۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تقدیر آقای خداپرستی از فعالان حوزه روابط عمومی شهرداری منطقه یک

تقدیر آقای خداپرستی از فعالان حوزه روابط عمومی شهرداری منطقه یک

به مناسبت هفته ارتباطات و روز روابط عمومی، مجید خداپرستی سرپرست منطقه ، از نیروهای فعال و پر تلا ش حوزه روابط عمومی تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

به گزارش واحد خبری و رسانه ای منطقه یک ، آقای خداپرستی مدیر منطقه گفت : اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

وی افزود ؛  با عنایت به آیه ی شریفه ی " و لقد کرمنا بنی آدم " ما بنی آدم را نسبت به سایر موجودات کرامت و فضیلت بخشیدیم و عزت و عظمت دادیم ؛ روابط عمومی ها با به کارگیری هنر و مهارت و دانش  و با هدف توسعه انسانی فضایی سالم برای اطلاع رسانی وسیع و وثیق  و ارتباطات صمیمانه و اثر بخش بین مردم  و سازمان که  پایه ی حرکت اجتماع است را فراهم می نمایند.

 سپس آقای خداپرستی ، ضمن  ارزیابی  عملکرد بسیار خوب  روابط عمومی منطقه  یک در مجموعه شهرداری اسلامشهر طی چند سال قبل وسال جاری را به آقای بودلایی  و اشرفی  نیروهای حوزه روابط عمومی منطقه  تبریک گفت  و با اهداء لوح سپاس  از آنها تقدیر بعمل آوردند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
منبع:
آدرس کوتاه شده: