پیام تبریک مدیر شهرداری منطقه یک اسلامشهر به مناسبت فرارسیدن 15 اسفند ، روز پاسدار و جانباز
شنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۱:۵۵ ۱۰۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
پیام تبریک مدیر شهرداری منطقه یک اسلامشهر به مناسبت فرارسیدن 15 اسفند ، روز پاسدار و جانباز

پیام تبریک مدیر شهرداری منطقه یک اسلامشهر به مناسبت فرارسیدن 15 اسفند ، روز پاسدار و جانباز

مجید خداپرستی مدیر شهرداری منطقه یک در پیامی حلول ماه شعبان ، 15 اسفند روز درخت کاری و اعیاد شعبانیه سوم شعبان؛ ولادت باسعادت حضرت امام حسین (علیه السلام) روز پاسدار وچهارم شعبان ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) روز جانباز را به عموم شهروندان شهید پرور اسلامشهر، پاسداران و جانبازان غیور تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک اسلامشهر، متن پیام ایشان به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه شعبان، ماه اعیاد آسمانی است که با میلاد با سعادت حضرت امام حسین(علیه السلام) و ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) آغاز می شود و شور و شعفی وصف ناشدنی در تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان ایجاد می نماید.

نامگذاری سالروز ولادت حضرت امام حسین(علیه السلام) به نام روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس( علیه السلام ) به نام روز جانباز ، بنیان گذاری فرهیخته و تابناکی است که توانسته است با تاسی از آموزه های پر بار اسلامی و نهضت انسان ساز عاشورا در مسئولیت پذیری و پاسداری در راه دین و وطن موثر باشد و افقی روشن را در آتیه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم نماید.

همچنین از زیباترین و پرثمرترین نعمات الهی که مظهر حیات و سرزندگی ، می توانه به درخت اشاره کرد که بخش اعظم نیاز های انسان را برآورده می کند. در تقویم کشورمان ایران هفته ای به نام "هفته منابع طبیعی" نامگذاری شده است که اولین روز آن یعنی 15 اسفند ماه به نام روز درختکاری شناخته شده است.

اینجانب،  15 اسفند فرا رسیدن ایام خجسته و پر برکت شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه را به مردم عزیز اسلامشهر و همچنین غیور مردان جانباز و ایثارگر و پاسدار همیشه پیروز و خانواده معظم شهدا، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و عزت و سلامتی همگان را از خداوند منان خواستارم.

ضمنا در همین راستا بنرهای مناسبتی در سطح منطقه یک نصب گردیده است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
منبع:
آدرس کوتاه شده: