آئین سیاه پوشی و سوگواری به مناسبت ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام) در منطقه یک انجام شد.
پنجشنبه, ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۴۳ ۱۰۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
آئین سیاه پوشی و سوگواری به مناسبت ماه محرم  و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام) در منطقه یک انجام شد.

رخت عزا بر در و دیوار شهر اسلامشهر در ایام عزای حسینی

آئین سیاه پوشی و سوگواری به مناسبت ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام) در منطقه یک انجام شد.

شهرداری منطقه یک اسلامشهر با سیاه‌پوش کردن خیابان‌های اصلی ، بلوارها و میادین سطح منطقه به مناسبت ایام عزاداری و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین ( علیه السلام) به استقبال ماه محرم و عزای حسینی رفت.

به گزارش واحد خبری روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، با عنایت به فرا رسیدن ماه خون وقیام ، ماه سوگواری وعزادراری حضرت اباعبدالله الحسین ( علیه السلام) ساختمان های اداری ، خیابان‌های اصلی ، بلوارها و میادین سطح منطقه یک در آستانه ماه محرم و شروع ایام عزاداری، با نصب کتل ، بنر ، پرچم و ریسه های پرچمی ، سیاه‌پوش و عزادار امام حسین (علیه السلام) و یاران با وفایش شد.

 ضمنا در دهه اول ماه محرم هرروز دعای پر فیض زیارت عاشورا و کلیپ نوحه خوانی مداحان اهل بیت (علیه السلام) در نماز خانه امام جعفر صادق (علیه السلام ) منطقه یک  پخش خواهد شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
منبع:
آدرس کوتاه شده: