جلسه کمیته درآمدی در شهرداری منطقه یک اسلامشهر
دوشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۱ ۱۶:۳۹ ۱۳۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
جلسه کمیته درآمدی در شهرداری منطقه یک اسلامشهر

جلسه کمیته درآمدی در شهرداری منطقه یک اسلامشهر

با هدف بررسی راهکارهای هم‌افزایی افزایش درآمد، ساماندهی و بهبود نحوه وصول مبالغ درآمدی و نیز پیگیری مصوبات جلسه قبل در دفتر مدیریت برگزار شد .

به گزارش رسیده از واحد خبری روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، جلسه کمیته درآمدی امروز مورخ 1401/8/16 ساعت 14/30 با حضور بهزاد شعبانی مدیرمنطقه ، معاون اداری مالی ، معاون خدمات شهری و مسئولین واحدهای تابعه در دفتر مدیریت برگزار شد.

در ابتدا بهزاد شعبانی ضمن تاکید بر همفکری و تلاش جهت ارتقای بخش درآمدی و ارائه خدمات بهینه توام با تکریم ارباب رجوع، اظهار داشت: تمامی واحد ها باید همکاری و تلاش لازم را به منظور وصول مطالبات معوقه داشته باشند و در جهت تحقق آن از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود استفاده نمایند .

شعبانی با بیان اینکه اعضای کمیته درآمد ملزم هستند برای بهبود وضعیت مالی شهرداری، ایده و طرح درآمدی ارائه کنند گفت:  نگاه ها در بحث درآمد زایی نباید به واحد خاصی معطوف شود باید تمامی واحدهای درآمدی به نوبه خود در این امر مبادرت نمایند .

در پایان ضمن ابراز رضایت از کمیته درآمدی گفت وصول به موقع درآمدهای پیش‌بینی شده، مدیریت شهری را در ارائه خدمات کارآمد و نیز تحقق اهداف سازمانی، برطبق برنامه‌های تدوین شده یاری ‌می‌نماید.

گفتنی است در پایان جلسه علاوه بر بررسی وضعیت درآمد شهرداری ، اعضای کمیته از قبیل معاونین ، مسئولین واحدهای درآمد ، شهرسازی ، نوسازی ، اجرائیات ، اصناف ، کنترول نظارت ، حراست ، روابط عمومی ، حسابداری ، عمران و.... پیشنهادات خود را در زمینه افزایش درآمد اعلام نمایند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
آدرس کوتاه شده: