کارمندان نمونه شهرداری منطقه یک اسلامشهر تجلیل شدند
چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ۱۶:۱۹ ۱۹۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
کارمندان نمونه شهرداری منطقه یک اسلامشهر تجلیل شدند

کارمندان نمونه شهرداری منطقه یک اسلامشهر تجلیل شدند

مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرداری منطقه یک با حضور آقای غلامحسن شیرازی مدیر منطقه و آقای سید جلیل قاسمی معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری و معاونین و مسئولین واحدهای تابعه منطقه در دفتر مدیریت منطقه برگزار شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

به گزارش واحد خبری روابط عمومی شهرداری منطقه یک اسلامشهر، امروز جلسه ای با حضور آقای غلامحسن شیرازی مدیر منطقه و آقای سید جلیل قاسمی معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری ، معاونین و مسئولین واحد های تابعه منطقه با موضوع تجلیل از کارمندان نمونه در دفتر مدیریت بر گزار شد .

پس از تلاوت قرآن کریم ،آقای شیرازی مدیر منطقه ضمن خیر مقدم به میهمانان و حاضرین جلسه گفت : تجلیل ازکارمند، قدر شناسی از انسان‌های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره‌های زندگی مردم، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.

در ادامه آقای قاسمی معاون فرهنگی و اجتماعی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه کارکنان زحمت کش شهرداری در سازمان ها و مناطق ، توصیه کرد کارمندان با سرلوحه قراردادن رفتار و منش شهیدان رجایی و باهنر در مجموعه‌های اداری خود باید قدر فرصت به وجود آمده بدانند و تمام تلاششان را در راستای خدمت رسانی بی منت به مردم انجام دهند.

در پایان با اهدا لوح سپاس از مدیر وکارمندان نمونه شهرداری منطقه یک تجلیل شد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: