مسئولین شهری از اتمام عملیات بهسازی و نوسازی و تجهیز پارک شهید عزیزی
دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ۱۵:۲۵ ۱۱۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
مسئولین شهری از اتمام عملیات بهسازی و نوسازی و تجهیز پارک شهید عزیزی

مسئولین شهری از اتمام عملیات بهسازی و نوسازی و تجهیز پارک شهید عزیزی

به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت و با هدف رونمایی از نصب وسایل ورزشی و ست تندرستی معلولین ، همسطح سازی پیاده رو ها ، نصب نیمکت پارکی ، باکس های زباله و .... بازدید بعمل آوردند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

به گزارش رسیده از واحد خبری روابط عمومی شهرداری منطقه یک اسلامشهر ، امروز مورخ 1402/09/13 به مناسبت روز جهانی معلولین و رعایت حال سالمندان ، اعضای شورای اسلامی ، شهردار اسلامشهر ، سرپرست سازمان‌ سیما منظر و فضای سبز  ، مدیر منطقه یک ، مسئولین بهزیستی  و مدیران شهرداری از پارک شهید عزیزی واقع در خیابان امام حسن مجتبی (علیه السلام)  بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید آقای عباسی سرپرست سازمان سیما منظر گفت : آماده سازی فضای شهری به منظور استفاده کم توانان جسمی همواره در اولویت برنامه های مدیریت شهری اسلامشهر بوده است و ما در آینده اقدامات دیگری را در فضاهای مختلف شهری به ویژه در بوستانها برای تسهیل و برخورداری عادلانه آن ها از امکانات شهری در اختیارشان قرار خواهیم داد.

وی افزود: با حمایت های شورای اسلامی شهر ، شهردار اسلامشهر ، مدیر منطقه یک ، سازمان فنی عمرانی ( اجرای عملیات کفپوش پیاده رو ها به متراژ 3200 متر مربع ، نصب باکس های زباله ، نصب نیمکت پارکی  نصب وسایل ورزشی و ست تندرستی برای معلولین ، ایجاد راه ورودی به پارک برای معلولین و افراد سالمند ، رفع خاموشی پارک و تقویت چرا غها ، رسیدگی به سیمای ظاهری پارک با هرس چمن و درختان ، رنگ آمیزی دیوار و جداول و... ) از جمله اقداماتی است که برای جلب رضایت شهروندان و استفاده آنها از فضاهای عمومی توسط شهرداری و پیمانکاران مربوطه به انجام رسیده است. و امیدواریم با نصب ست ورزشی اختصاصی ویژه قشر جانبازان و معلولین این عزیزان به راحتی و بدون صرف هیچگونه هزینه ای بتوانند ورزش را در اولویت و جزء برنامه های روزمره خود قرار دهند.

منبع:
آدرس کوتاه شده: